Vodeći svjetski stručni sajam za arhitekturu, građevinske materijale i sustave
Datum: 14. – 19. siječnja 2019.
Mjesto: Messe München
Veliki uspjeh sajma BAU 2017:
- 2.120 izlagača iz 45 zemalja (BAU 2019 oko 2.200 izlagača)
- Više od 250.000 stručnih posjetitelja
- 183.000 m² (BAU 2019 će pokriti 200.000 m²)
- 17 paviljona (BAU 2019 u 19 paviljona)
- 65.000 posjetitelja iz područja arhitekture i projektiranja
- Sajam BAU je osnovan 1964. godine
- Više od 330 predavanja u popratnim programima
NOVO: Rasvjeta / inteligentna gradnja. Novi izložbeni segment „Rasvjeta / inteligentna gradnja” bit će dodatak u interdisciplinarnom portfelju sajma BAU. S gledišta Mirka Arenda, direktora sajma, integracija teme svjetlosti u sajam BAU je logična posljedica, jer koncepcija rasvjete igra sve važniju ulogu u ukupnoj koncepciji zgrade. U našem novom izložbenom dijelu kombiniramo temu rasvjete s temom automatizacije u zgradama. Bit je u usmjeravanju i kontroli svjetla, koncepcijama rasvjete, dnevnom svjetlu u odnosu na umjetno svjetlo. Osim toga, ovaj novi segment bit će poveznica na postojeće segmente kao što su „Fasadni sustavi”, „Vrata i prozori” ili „Energetska tehnologija”.
Digitalno selo: Još jedna nova značajka je digitalno selo u paviljonu C5. U skladu s motom „Povezujemo, maksimaliziramo, nadahnjujemo”, ono po prvi put u povijesti povezuje digitalne inicijative u građevinskoj industriji s aktualnim zbivanjima u softverskoj industriji. Tu će odabrane start-up tvrtke predstaviti svoje proizvode i poslovne ideje. Najbolja digitalna ideja za budućnost gradnje bit će nagrađena.
Ciljne grupe: Sajam BAU je namijenjen svima onima koji su uključeni u projektiranje i gradnju. Najveći dio posjetitelja i dalje dolazi iz graditeljskih djelatnosti i djelatnosti opremanja zgrada (37%). Djelatnosti proizvodnje građevinskog materijala/ostale stručne djelatnosti uvijek su snažno zastupljene (30%). Skupina planera, arhitekata i građevinskih inženjera naglo je porasla u posljednjih nekoliko godina i tvori 26% od ukupnog broja posjetitelja. Tri posto posjetitelja sajma BAU dolaze iz sektora stanovanja i trgovine nekretninama, četiri posto s područja istraživanja i obrazovanja.
Ulaznice možete kupiti na: www.bau-muenchen.com/tickets ili direktno na sajmu. Kupovinom ulaznica online možete uštediti do 56%; jednostavno se registrirajte putem mobitela, tableta ili prijenosnog računala, kupite ulaznicu i uštedite svoje vrijeme i novac.
Planirajte posjet sajmu BAU 2019 na vrijeme i za sva pitanja obratite nam se sa povjerenjem.
München – grad sa srcem Vas očekuje!